Đorđević: Da li će izmene Zakona o oglašavanju obuzdati kladionice
Kockarnica u Srbiji ima duplo više od škola – čak 3600. Izmene Zakona o oglašavanju predviđaju da više neće smeti da se reklamiraju na bilbordima, televizijama, sajtovima, novinama.
Biće dozvoljeno oglašavanje na sportskim događajima i posle 23 časa na televiziji. Neće biti svetlećih reklama, javne ličnosti neće smeti da promovišu klađenje, a ministarstvo trgovine, obrazlaže da je cilj zaštita maloletnika.
Javna rasprava o nacrtu zakona je završena, ali Zakon propušta da uredi državno oglašavanje odnosno reklamiranje državnih institucija i firmi.
Šta sve obuhvata, a šta propušta, za Novu S je objasnila kopredsednica Zeleno-levog fronta Biljana Đorđević.
Ona pojašnjava da li je to ovo što sada nudi vlast i koliko je međutim olakšanje za kladionice to što mogu da se reklamiraju na stadionima tokom utakmica, na televizijama, za vreme sportskih takmičenja i pola sata pre i posle i da im nije zabranjeno da se bave „društveno odgovornim akcijama“ kao i da mediji o tome izveštavaju.
Zeleno-levi front je podneo predlog izmena Zakona o oglašavanju 8. marta ove godine.
<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/fDGxtCzdErQ?si=RwvtCN82OsJKz5n7″ title=”YouTube video player” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share” referrerpolicy=”strict-origin-when-cross-origin” allowfullscreen></iframe>
Objavljeno: 01.11.24.